"ponny världen"

Sitter och lyssnar på nrj i lurarna , och ska skriva detta inlägg som kmr handa om min syn på "ponny världen" hoppas verkligen inte att ngn tar illa upp, elr misstolkar ngt , utan njuter av läsningen , kram på er)
 
Ponny världen , vad är det ? Vad innebär det ? Hur är folk ? Tävlingar? Häst bloggar ? Föräldrar ? Risker? Det är dessa frågor som jag kmr ställa och ta med i mitt inlägg som min syn på ponny världen !
En ponny värld , vad är det ? Det är en värld där du lever med en häst elr ponny. Vad innebär det? Att du tävlar , folk bedömmer hur du rider och det kan bli en paj kastning helt enkelt. Hur är folk ? Finns folk som är underbara häst elr ponny- folk. Medans det finns vissa som bara klagar och klagar , och bara tkr att hennes barn rider bäst. Tävlingar? Du och din ponny ( elr häst , kmr skriva om ponny världen nu ) går in på banan och kör gärnet och har kul ! Självklart finns det folk som applåderar , skrattar å pratar om exakt allt utan ponnys i publiken . Medans vissa "ponny mammor" som jag tkr är värst ? Det är de som sitter å bara klagar och hittar varenda litet fel du råkar göra ? Du som bara ville dit och hoppa med din ponny. Nä , det är inte kul @ all. Häst bloggar ? Jag tkr att det är ett stort ansvar att ha en häst blogg ? Du skriver vad du gör med din ponny elr häst 24/7 och man får följa med på tävlingar osv ... Vad innebär det ? Jo , du kmr nog ha stor press på dig . För visst finns det folk som kmr kolla på det där video inlägget du la ut för skoj skull och som du va extra stolt över din häst.  Antingen blir man hatad elr älskad, elr ngt där emellan där man kan få en halv taskig kommentar ibland ? Ngn kmr säkert ge dig en halv taskig kommentar om att du rider fel osv ? Det är det som är det svåra , med en häst blogg. Att folk kanske kmr hitta små fel hela tiden på hur du rider ? Vill inte säga ett namn , men som Tyra ? Som är en sjukt duktig och erfaren ryttare med underbara hästar ? Hon får skit varje dag om att hon rider fel , så tränsar man inte , det bettet får du inte ha och allt till att du har fel skor ? Man bara what ? Om ngn borde veta så är det hon som vet vad hennes häst ska ha för träns och bett , och vilka skor hon tkr är bekväma och passae ? Nä det finns underbara häst folk , och irriterande ponny mammor , thats the real life, går inte att komma ifrån right ? Hoppas att alla förstår va jag menar och som sagt inte misstolkar detta elr blir sur. Ni får ha en toppen dag så hörs vi later on , ha de bäst !
Melissa Dagestam välkommen in till ponny världen när du kmr få din alldeles egna häst inom max två år ! (hoppas på tidigare)
 
 
Älskade hästar redan när jag va liten , så söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0