Hemma från stallet

Nyss kommit hem från stallet.
Vart kul, förutom att vi inte galopperade -.- ?
Indie var bättre idag :) Han bockade lite men det var
för alla myggliknande insketer? Och jag fick även
veta att ja inte kmr få byta häst, bara för att jag
e så bra med Indie enligt min Lärare? Och ni vet va
dt betyder ? JA! Jag kmr få honom fler gånger ?
Aja dt går , han e bättre nu. Fast han vägrar att hoppa och
det är problemet, och vi som ska hoppa nästa vecka
och ja inte får byta -.- Aja vi får se hur de går ;) Nu blir dt
att göra iordning en svenska uppgift, sedan åka hem tror jag ?
Och plugga lite tyska + eng.
Har även fått sämre statestik?
Så jao, jag hoppas att det blir bättre, och att DU stannar kvar ;)
Ciah / Melissa.<3

DSC_7584


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0