8:an är STORT !

Kollat klart på hela pirat filmen nu , sett den fler gånger innan men den är alltid sjukt bra ! Idag regnar det , tråkigt och syrran som ska till stallet vid 18 ? Känner att jag inte vill göra så mkt idag mest va hemma och mysa och kanske åka ut på ngt litet senare , alltid skönt med lite tid hemma .... Sen så har man ju huvud värk och yada yada ! Tänkte ta upp detta med min allra första häst . Känns så enormt och mäktigt att veta att inom två år kmr jag , Melissa Dagestam ha min egna häst ? Som jag kmr kunna tävla med , skämma bort med grejer och göra han till biff ! Han kmr vara min bästa vän ! Längtar så sjukt mkt ! Tänk er , att få läsa om en häst här på bloggen och följa våra framgångar ? Sjukt. Bloggen kmr bli Perfa när allt är fixat och hästen på plats ! Jag söker en häst som är snabb men inte het . Ska vara bra i galoppen dvs inte så man skumpar . Bra hopp teknik då det är hoppning jag vill satsa på . Snäll i all hantering och ngn dressyr vana är ett plus ! Hoppas jag hittar hästen för mig ! För er som inte vet det ska jag och syrran ha vår häst tsm . Då jag går i 8:an nu och kanske inte kmr ha så mkt tid ? Med blogg , hästar och skolan ? Mkt kmr hända nu ! Vart jätte stressad förra året . Inte bra . Hoppas bättre på detta året , förra va de chill ! Men nu seriöst 8:an är stort ? Måste ta allt på allvar och jobba jobba ! Nu får man ju betyg , seriösa grejer. Men jag är säker på att det kmr gå bra . Hade ju för och nack delar förra året , men jag fixade det ! Började ju att "redovisa" efter 8 veckor om inte mer ? I år ska jag vara tidigare och börja efter 2 veckor ! Måste redovisa allt i tid så kmr året bli Perfa ! Hoppas det inte blir lika stressigt ! Men jag ska klara det ! Nu vet ni det och jag ska alltid påminna mig om det under hela detta året , ska göra mitt bästa å får se hur det kmr gå . Nu blir det att softa sen får vi se , hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0