Back to school !

Haft fult upp i skolan hela dagen . Fått info om det nya skol året och få sätta upp våra nya planeringar och skriva schema mm . Nyss kommit hem , sedan ska vi åka till stallet , woop woop blir att träffa Grand och hoppas även på att rida honom . Sen efter ridningen ska vi lämna Aragon . Har saknat han så mkt , och så har vi umgåts och nu ska han hem . Snart kmr han komma tillbaks igen , och jag längtar tills den tiden . Haft en jätte rolig dag iaf umgåts med alla mina kompisar och även en ny tjej som hade börjat i min klass , så vi var med henne och hon var riktigt Go ! Ska även träffa henne imon igen osv ... Jätte kul , hörs sen !


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, gillar du min idolbild? ;)

2012-08-21 @ 20:05:06
URL: http://fridadickson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0