Bästa Grand love you ! <3

Passet idag gick verkligen super ? Alla jobba på hårt och inga lata stunder @ all ? Fullt ös , hade mark arbete och vi travade och skrittade över bommarna , gick super förutom att min stigbygel glappade och fick inget riktigt grepp om stigbygeln ? Men annars var Grand jätte duktig red på bra , och gjorde sitt bästa och var grym som alltid ! Sjukt vad man saknat han ? Min bästa vän helt klart me;-) bild : min bästa underbara katt Lucas , min fina underbara hund Aragon , mina blogg läsares underbart fina idolbilder ( som nu alla hänger ovanför min säng ) Samanthas fina och grymma häst xl , min älskling Grand , bäst är du och du ställer alltid upp för mig och alltid lyssnar ! Du är bäst älskar dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0