Friends

Kmr du ändra dig något inför detta skol året ? Nej absolut inget , kmr fortfarande ha mascara varje dag för att se pigg ut och vara samma Goa glada Melissa som alltid . Fast dessutom kmr jag plugga mkt hårdare detta året ! Förra året i 7:an va chill . Men nu , nu snackar vi stort , börjar 8:an ? Allt är på allvar , betyg, kompisar sätts på prov , allt ? Det ända som kmr bli annorlunda detta år är att jag kmr behöva jobba dubbelt så mkt som förra året och kanske kmr även en ny häst in i mitt liv ? Hoppas det . Hoppas också på att få fler vänner detta året , då massa nya ska börja . Men kmr iaf alltid att vara mig själv och ingen kan ändra på det .
~ Melissa Dagestam välkommen till 8:an .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0