Hösten

Bara jag som längtar till hösten? Så sjukt mysigt . Alla snygga kläder , alla sköna gosiga tröjor fram och ugs fram ! Älskar hösten , alla fina färger , den friska luften och känslan när man går på prassliga blad ? Nej jag älskar hösten och kmr lätt använda min nya skinnjacka , massa Goa tjocka tröjor och mina nya ljusa jeans samt ngn snygg halsduk och ugs? Nä kan inte säga annat än att jag längtar till de fina modet , få Gå ute i skogen och sena mysiga mörka kvällar med film . Finns det ngt bättre ? Nä älskar bara hösten .


Kommentarer
Postat av: Julia

Detta inlägget fick mig att längta till hösten! :)

2012-08-18 @ 17:18:05
URL: http://jylli.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0