Idol bilder

Här kmr alla underbart fina idol bilder som mina underbara läsare gjort ! ( tryck på bilderna för att komma till deras bloggar) älskar er så sjukt, att blogga för sådanna här goa läsare är underbart. Tänkte skriva ett inlägg sen om hur min blogg skapades osv .. Så håll koll !
 
 
 
 
Detta skrev den underbara läsaren också när hon skickat bilden :) GO !
 
En till text från en urgullig tjej som jag fick till min facebook melissa dagestam , värmer ! Tack tjejen.
 
 
Vill du också skicka en idol bild ? Skicka då till [email protected] följt av ditt namn + blogg adress !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida





för 11 minuter sedan
Ida Stolt



Oki!!! Men kan du länka www.linnochida.wordpress.com ocksåt?? Vib startade den idag så säga att vi ska fixa till bloggen lite så men det kommer saker snart!! Och jo det är min och min kompis blogg men hade vart suuuuuper om du kunde fixa bååda!!!





Linn & Ida ♥
linnochida.wordpress.com
A topnotch WordPress.com site

Dela
..




.

2012-08-15 @ 18:39:38
URL: http://medifferent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0