Mår bättre !

Mår bättre nu men tänker inte skriva ett " tycka synd om mig själv inlägg " nah , not @ all imon ska man gå en skol dag mami kör mig till skolan och hem , Lyx ? Ska jobba engelska imon och kanske om jag är klar ska jag redovisa ! Fick en kommentar om jag kunde skriva om min drömframtid och självklart kan jag det om det är de ni vill , så det kmr inom kort ! Vill du läsa ngt speciellt ? Bara att kommentera läser alla mina läsares kommentarer då ni är viktigast och kmr självklart skriva ert inlägg så kommentera elr maila era förslag ! Nu ska jag kolla på teve sen gå in i badet och ta på mig en ansiktsmask med nrj i lurarna , love LIFE förutom att man är förkyld ? Ska också skriva ut en uppgift imon Typ , hörs sen ;-)
Kontakt :
Facebook : Melissa Dagestam
Kik : Melissa.dagestam
Instagram : createdbymelissa
Email : [email protected]


Kommentarer
Postat av: lillian

När kommer inlägget ? <3

2012-08-29 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0