Min kärlek till Bellman ( Nellie B häst )

I bilen , vart på Frölunda torg , hämtat syrran och åkt i bilen med dunkade musik och bas , älskar denna bilen asså , haha ! Åkte även till Åby för att se om vi såg Nellie och gissa ... Det gjorde vi elr aa såg Bellman och tog lite kort på han , så sjukt fin ! Hörde att Nellie hade ramlat av ? Sjukt tråkigt , hoppas det gick bra nu för dem eftersom det är deras sista tävling .vi skulle egentligen åkt och kollat på hennes start som gick 15.00 men ngn sa att hon redan hade ridit så det va tråkigt . Har ju träffat Nellie innan men gick inte fram för ville inte störa henne då hon höll på med annat , men ångrar mig lite , men kmr få andra tillfällen , och då ska jag ta ett kort på henne och mig . Ska ju till horse show i April så kanske träffar henne där ? Vem vet ? Hörs sen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0