Nämen god morgon :)

God morgon allihopa !
Nyss vaknat och är seriöst hur hungrig som helst ? Va säkert därför jag inte kunde sova . Anyway blir att vakna till liv och ta ngt att äta. Idag är det fredag och det betyder att vinnaren dras idag ! Asså sjukt va fina kommentarer ni har skrivit ! Jätte kul att många var med och deltog . Kmr bli jätte svårt att hitta en vinnare men om min syster kmr hit idag får hon hjälpa mig . Annars får ngn annan hjälpa mig shiet seriöst jätte svårt ? Ni alla är underbara ! Vinnaren dras iaf idag och får fet länk + överraskning ! För dig som Inte deltagit , det är inte för sent ! Vinnaren dras inte för i eftermiddag så skriv ner alla känslor du har för mig och bloggen ! Scrolla ner till inlägget : tävling , läs och delta ! Lycka till nu ! Love 2 u ni är bäst kom ihåg det ! <3 bild : tvungen att göra en egen mapp till alla era underbara idol bilder , söta kommentarer mm :) så nu har jag alla på ett ställe . Så slipper jag behöva leta igenom 1395 bilder .


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Fin blogg :)

2012-08-17 @ 11:32:07
Postat av: Sara

När utses tävlingen?

2012-08-17 @ 11:33:14
Postat av: Julia

Kan du inte göra lite fler videobloggar? :)

2012-08-17 @ 18:00:18
URL: http://jylli.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0