O M G !

Vi åkte in till Hööks i Borås , och jag kollade på min bruna piké tröja som nu är köpt , woopa ! Sedan helt plötsligt kmr ett gäng personer in och mamma skriker OMG det är Nellie Berntsson !! Och mkt riktigt där stod Nellie och hennes familj och pratade med dem i kassan . Hon gick och provade kläder , och jag var i chock och vågade inte gå fram... Lite synd dock ångrar det nu i efterhand , men kmr säkert träffa henne en annan gång ... Läser ju ändå hennes blogg varje , har sett henne på Liseberg och hon är ofta i Göteborg ! Så jag är säker att jag kmr träffa henne .Även lilla Smilla va där inne och kollade på mig och Samantha (min syrra) haha . Men jag vet att jag kmr träffa henne igen och då ska jag våga ! Syrran vågade iaf Sig fram . Mamma sa att hon säkert redan hade åkt då de skulle till Stockholm så de hade behövt åka tidigare men vi hade tur . Och när vi gick ut stod hennes trailer där , så tog lite bilder på trailern och på underbara Bellman som va i , så söt !!!! Hörs sen , lycklig nu !


Kommentarer
Postat av: Frida

åååh jag vill oxå träffa henne! ;)<3

2012-08-02 @ 10:52:58
URL: http://fridadickson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0