Pratar av mig

Imon börjar skolan ,tagga tagga? Nah Inte direkt , not @ all ? Back to hell .
Ska upp klockan 6:45 varje dag nu i 296 dagar tills sommarlovet börjar ( fast det kmr ju vara lov och studie dagar så då blir det mindre dagar) vi börjar dagen som vanligt och ska få träffa vår nya klass och sen klockan 12 spelar vi bränn boll wiho , hatar bränn boll . Men kul att umgås med alla från skolan ? Sedan blir det att prestera varje dag 110 % och ligga på topp ! Och redovisa strängt och ha stört koll på mina mål / planeringar . Tror att jag kommer greja detta året , hoppas få träffa nya kompisar och greja studierna riktigt . Kanske även en häst kmr in i mitt liv? Annars vet jag seriöst inte vad som kmr hända ? Hoppas att bloggen växer.. Längtar lätt till 2014 då ska min häst ha kommit ! Kmr bli bäst ni kmr få hänga med på tävlingar , följa oss varje dag , massa bilder och videos samt scheman vad som ska göras. Kan inte säga annat än att jag längtar efter att ha min alldeles egna första häst kmr bli grymt ! Detta året ska fortsätta att vara grymt in i det sista , sjukt snabbt har detta året gått? Skönt det , jordens undergång ? Nä jag har hjälm så det är lugnt haha . Nä men visste att det inte var sant . Ska försöka att vara mer med kompisar om inte studierna tar över . Bloggen kmr fortfarande vara lika rolig kanske roligare ? Ni kmr få videos från skolan , inlägg från skolan samt kmr det komma upp frågestunder och tävlingar osv ... Skönt att prata av sig lite . Hörs sen alla underbara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0