RING POLISEN ? INFORMERA GRANNARNA ? OMG !

Ätit pizza glömde jag skriva , ja ni hörde rätt vi åt pizza en onsdag ! OMG ring brand kåren ? Sätt på ett larm ? Informera grannarna Melissa äter en pizza på en vardag ?!!! :O haha nä men aa det gjorde vi var faktiskt riktigt hungrig och skulle äta McDonalds imon så vi ville inte ha det just nu . Men självklart delade jag och syrran på en annars blir det för mkt , men riktigt gott var det ! Tack ni som kommenterade vilken hår färg jag ska ha, och resultatet blev flest på brun ! Tack för er röst , har bestämt mig och när jag tröttnar på min blonda hår färg tonar jag det brunt elr i mitt fall väldigt mörk brunt för har väldigt mörka bryn , men det kmr nog ta ett tag älskar denna hår färgen och tonar man är det inte säkert att man inte får tillbaks sin andra färg ? Så väntar tills jag tröttnat på denna , för älskar den just nu och sen blir jag brownie . Nu blir det Dallas .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0