Sur fortfarande efter mitt misstag ? Kommentera , ej anonymt så vi kan lösa det

Just nu på stallet och solen skiner , skönt. Jätte hungrig är man så blir att äta pizza sen Yey ! Solat som sagt och fått lite färg. vart folk överallt så kunde inte bada , lite tråkigt men men ... Hoppas ni alla inte är arga längre för det lilla misstaget , kmr inte upprepas och hoppas ni inte ser mig som taskig osv ;) för det är jag verkligen inte . Kommentera bara om det är ngt ni vill veta elr så . Skulle uppskatta om ni som blev arga kunde kommentera om ni fortfarande är sura elr ngt för Isåfall får vi ta tag i det , så lämna Email elr ngt . Hörs sen alla goa läsare ! :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Bra att du förstog sen att det var ett misstag du hade gjort, nu kommer du inte göra om det i alla fall ;). Inte ett dugg sur på dig längre :).

2012-08-11 @ 17:50:30
URL: http://Ponnybrudern.blogg.se
Postat av: Ellen

Jag tror ingen är sur längre, bara du förstår att folk kan ta illa upp :)

2012-08-11 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0