Tack alla underbara läsare !

Om ngn dag kmr ett inlägg upp med några idol bilder som underbara läsare skickat ! Vill du också få länk ? Skicka en fin idol bild till [email protected] följt av ditt namn + bloggens namn ! Så får du en fet länk + att din bild kmr visas här på bloggen och har du tur kanske jag ramar in just din bild och har i mitt rum , coolt va. Så passa på detta räcker inte så länge till !!! Nu blir det att gå in i badet och sen teve . Hörs sen ! Tack alla underbara läsare som även efter frågat en blogg träff , kul ! Kmr att fixa en så fort min blogg blir lite större ! Så tipsa alla om min blogg så går det fortare , kram .


Kommentarer
Postat av: Tilda

hej!
tack så jätte mycket!
klart jag kan kolla din!
jag svarar här, och i min blogg, HAHA ;)
skalet är köpt på kjell och compani. (STAVNING?)
kram! :)

ps. sjukt fin blogg! :)

2012-08-05 @ 21:33:01
URL: http://followmydreams.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0