Tävling

Hatar när alla inlägg man skriver försvinner så fort man skriver fler så skriver om inlägget om tävlingen . Försäkra er om att jag sparat alla era kommentarer så ni behöver inte kommentera igen ! Ni som inte har deltagit i tävlingen borde göra det , ni kan vinna länk + överraskning.
Vinnaren dras på fredag och det enda du behöver göra är att kommentera under detta inlägg vad du Tkr om min blogg och mig osv :) . Personen som skrivit den finaste kommentaren med mest feelings vinner.
Hoppas du också deltar , lycka till .


Kommentarer
Postat av: Helene

:) skickar till din Email !

2012-08-16 @ 19:15:55
Postat av: Beautifulpicarna

Melissa, du och din blogg är otrolig.helt fsntastisk och jag över driver inte. Det är ett rent nöje att följa din blogg.Att varje dag man är sur/ledsen/arg bli lungn igen av att gåin och läsa din blogg. Det är fantastiskt att se hur du kämpar med din blogg, och utväcklas. Di är underbar som person och jag vill verkligen lär akänna dig utanför bloggen.Du är inte som alla andra, du är rolig söt osv. JAG vill att DU ska veta att jag älskar din blogg, kommer alltid att följa den. Du är en underabr person ! !

KRAM / Beautifulpicarna ! :) <3

2012-08-16 @ 19:26:15
URL: http://www.beautiufulpic.devote.se/
Postat av: ida

Jag minns första gången jag såg din blogg. Jag tänkte först. Ers den va la inte så bra...Men jag drogs hit på något sätt. Sedan började jag gilla dig! Jag kände alltid..: Hur kan hon bara vara så ... så............ Jag visste inte ordet för det!!! Och det gör jag fortfarande inte..Du är en sån bra person! Du verkar speciell och inte som alla andra!DU...Du är bara du! Och det är DET som drog mej hit från första början! Att INGEN är som du du är bara grym! Jag vet inte hur jag kan säga detta men du är den bästa bloggare som finns asså! Jag tycker att du är bland molnen och alla andra bloggare på marken! Alltså du är så MYCKET bättre en Kissie och Paow och alla stor bloggare! DU ÄR DU OCH DET ÄR DET SOM GÖR JUST DIN BLOGG SÅ GRYM!

2012-08-16 @ 19:27:46
URL: http://medifferent.blogg.se
Postat av: Evelineberggren

Har inte läst din blogg så mycket men uppfattningen jag har fått om dig är att du är en snäll och omtänksam tjej, som verkligen bryr sig om sitt utseénde in a good way!
Du är otroligt duktig tycker jag iallafall!
Du har otroligt bra klädstil också!
Så du verkar va en super go tjej som kan va lite crazy ibland :)

2012-08-16 @ 19:28:13
URL: http://nattstad.se/evelineberggren
Postat av: Moa Cederholm

Jag hittade dig på instagram och tyckte du va sjukt söt ! Sen började vi prata lite och visst , vi känner inte varandra . Men jag vet vem du är ! Jag har faktiskt läst din blogg ganska länge och tycker den är super bra ! Du skriver så man värkligen förstår , och du skriver vad du tänker ! Älskar bloggar med "sina egna tankar" . Tycker nästan din blogg är bättre en Nellie berntssons blogg . Din är mer som en spännande dagbok . Nellies är en vanlig ganska tråkig .. Men som sagt jag känner inte dig och kan inte skriva sp mycket om sig men jag tycker du är grym och så är det bara ! Ha de bra :) kram <3

2012-08-16 @ 22:24:03
URL: http://moacederholm.devote.se
Postat av: Sandra sörman

Jag känner inte dig men jag tycker du är extremt fin o söt o hade gjort allt för att bli din bästa vän !
Jag har precis gått in på din blogg o har typ läst 5 inlägg o älskar redan din blogg o hur du skriver !
Många skriver så tråkiga inlägg typ som "tjena bloggen idag ska jag handla hejdå "
Men det gör inte du
Det är inte ofta man hittar en fin blogg asså designen ochbsedan en rolig snäll o söt flicka som skriver bloggen :)
Jag ska följa din blogg <3
Kram <3

2012-08-17 @ 07:51:51
URL: http://sandrasorman.n.nu
Postat av: Sandra Sörman Igen ;)

Efter att ha chattat med dig ett tag så känner man hur glad man blir du e lixom som solen varje gång den kommer fram blir man glad !
ORD.. Det finns inte ord för hur fantastisk du e för du är det det är inget jag säger för att jag vill utan jag menar det !! <3
Hoppas du ALDRIG slutar blogga ! <3
Ha det bra så länge ses :)

2012-08-17 @ 11:03:11
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

Jag började läsa din blogg för ca. 8 månadersen, då du frågade om bloglovinbyte, STORT! Det var det jag tänkte. Sen bytte jag blogg, men jag ville fortsätta följa dig, jag blev mer & mer intresserad av din blogg, började tänka ''Men shiiit vilken tjej assu!''
Jag fick dig snabbt som en förebild, snygg, bra blogg & fina bilder, men ingen fjortis! Shit vad glad jag blev som funnit en sån tjej! Jag har nu kollat din blogg länge, och tänkt: Hon vågar! Hon vågar vara sig själv, gud!'' Keep going girl! <3
Kram!

2012-08-17 @ 12:14:33
URL: http://ponnieflickans.blogg.se
Postat av: Natta

Älskar din blogg otroligt mycket!!❤ När jah loggade in på Facebook och skickade ett mail till dej och du svarade! Asså Gud det var rena rama drömmen?! Du arbetar så otroligt mycket med din blogg och du är sjukt vacker! Det finns inga ord som jag kan beskriva hur mycket du betyder för mej?! När jag såg din blogg första gången höllt jag på att tappa hakan?! Den är så underbar! Man ser hur du kämpar och klättrar uppåt! Det är underbart!:) du verkligen bryr dej om alla dina läsare och det Diggar jag!:D du är helt fantastisk! Jag kan inte sätta ord på hur mycket du betyder för mej? Det går inte. Snart är du där Melissa! Snart är du på toppen! Och jag håller tummarna för dej!<33

Dunder kramar Natta!!<33

2012-08-17 @ 12:17:19
URL: http://nattaheedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0