Vintrigt landskap

Vaknade av att det snöade, mys. Hoppas allt kmr vara kvar tills julafton, remember förra året när det inte va ngn snö.
Igår va jag i skolan och hade jul avslutning, vi kollade på roll spel å fick våra betyg. Efter det åkte jag och min friend in till stan för att handla julklappar. Hittade riktigt fina saker och är snart klar! No problemas fixar resten av julklapparna idag i det fina vintriga vädret! Imon blir det jul på Liseberg, kul! Vart även där förra året och det va riktigt mysigt men det sägs att det ska va ännu bättre i år, det får vi se.

Ska även fota bilder till min nya header som skall fixas, kmr bli simple men 100 % classy. Har just nu en lite mer julig header, så ska fixa tillbaks till en vanlig.

Hörs sen, brb ....


Kommentarer
Postat av: jasse

SV: tack dsm=) HAr nellie b länkat min blogg?? jag hittar det inte på hennes blogg om att hon har länkat mig?

Sjukt fin blogg:)

2012-12-24 @ 11:07:38
URL: http://jassehaggberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0