Ny design ?

Hej hejj :)
Verkar inte som att dt blir ngn bio idag :/
Men hoppas dt iaf.<3 Jajao har iaf bara suttit vid datan
idag och myst , och även gjort den här designen:



Vad tkr ni ? Ska jag byta till denna designen , elr behålla
min ? Behöver verkligen er hjälp!
Så nu måste ni komentera, snälla!<3
Jajao ... Man får se vad vi hittar på, ska prata
med Mami, och fråga vad vi ska göra and so on ..
Japp japp .. Nu är livet bra igen , denna helgen ska ja
inte plugga någonting , utan dt ska jag göra ngn dag under lovet..

Måste nämligen redovisa tyskan !
Så japp japp .. Och sen blir dt att tagga gamleby
vecka 9 -.-" Haha inte kul, men jao nu vet ja inte
vad ja ska skriva .. ? Japp japp glöm inte
att komentera iaf , men ni får ha dt så brah / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej hej följer din blogg nämligen,om du frågar vrf jag kommenterar din blogg så behöver inte du undra! :)

Bra blogg föresten,jag tycker du ska byta heder till den här på blogg inlägget du gjorde,har det så bra! :D

2012-02-12 @ 14:34:23
URL: http://mystroyofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0