Ridit.

Hellu :) har nyss vart på ridningen gick väldigt bra , hade Grand<3 och han va jätte duktig ! Nästa vecka ska vi hoppa, lääängtar ! Jajao nu blir dt mat , sen blir dt att plugga tyska :) jajao äntligen inga fler läxor xD japp japp imon ska jag iaf redovisa matten med Lisa och tyskan sj xD så jao ? Hoppas dt går bra :)
Och på lördag fyller jag år :) kmr bli hur kul som helst <3 och sen ska jag se ifall Elin <3 typ kan göra ngt på söndag ? Har Lixom inga planer annars ? Japp japp och sen blir dt gamleby på måndag :( så hinner inte blogga ? Men kmr inte kunna blogga på måndag osv.. Utan kmr blogga på fredag när jag kmr hem vid typ fem ? Jajao längtar inte dit alls ? Men jao bara det blir kul så <3
japp nu blir dt ett långt inlägg , skriver mer sen / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0