Söndag.

Tjenaare, tjeenare!
Har nyss vart typ på Bauhaus , hittade inget där
fast köpte en körv för att ja va höngrig ! Så japp ?
Idag blir dt att va hemma & va med en kompis
imon ist :) Har typ haft huvudvärk i flera veckor ?
Randooom oh yes ! Haha wonder why ?! Men ..
Jag vill veta vad jag fick på mitt prov ju , och vem jag
ska sova med på gamleby . Jajao dt får man reda på , på
tisdag ;) Japp japp ... Så idag blir dt mys och senare
tacos <3 -- Jajaooooh , bjuder på lite bilder, flumm flumm!<3






Jajao .. Ska kolla på film nue :) Så ni får ha dt göttigt!<3
Och yes yes , i know , dt va mkt jajao i detta inlägget
men så blir dt ibland ;) Skriver mer sen btw/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0