Svar på lite frågor ifrån frågestunden :)

Hej hej :)
Har tråkigt och såg att ja fick en komentar och lite frågor :) så tänkte
Svara på dem fråga:
1. Vilka är dina bästa vänner ?
Svar : ja har inga bästa vänner ,
Typ men jag har två riktigt bra vänner :) Elin och s:et <3
2. Vilken skola går du på ?
Svar : Jag går på en skola i krokslätt ;) som e väldigt bra tkr ja , sociala människor och hela paketet xD
3. Har du egen häst ?
Svar: nä dt har ja tyvärr inte :( fast vill ha en <3 men .. Ja går iaf i ridskola med underbara hästar och dt e en början :)
4. Har du några "ovänner" ?
Svar: nä , fast dt beror ju på i vilket
Sammanhang :P ja kan ju bråka med ngn ibland fast ja har inga direkt ovänner ? E vän med alla *peace* haha :) <3
5. Hur lång är du ?
Svar: haha dt är lite för privat ! Men haha nä men ja e ganska kort :/
Så ja e la typ 157 elr ngt ? Har inte mätt mig på ett tag ..
6. Hur gammal är du ?
Svar: ja e inte gammal xD men ja är
13 år :) och fyller fjorton den 25:e februari <3 längtar dit :) --->
7. Vilka av dina vänner är roligast ?
Svar: haha dt är nog freddiih gangster :) även om ja inte e med henne så mkt längre , utan mest med Elin :) <3
8. Vilken av dina vänner är snällast ?
Svar: asså alla mina vänner e snälla :) men snällast e nog Elin <3
Dt va alla frågor för idag :) men fortsätt
Att ställa massa knasiga frågor dt e
Bara kul :) <3 och kom ihåg svarar på ALLA FRÅGOR / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0