Vad kan göra min blogg bättre?

Hej hej :)
Idag tänkte jag bara sova ! Och japp japp
inte gö ngt annat, har inga planer -.-"
Och dt e inte så roligt och blogga när man inte
har ngt att blogga om, right ?
Så därför tänkte jag ha en sak där ni
kan skriva vad ni vill att jag ska ändra/göra för att
min blogg ska bli bättre, kom med förslag! :





Haha tänkte oxå bjuda på bilden ovanför :)
Längst till höger är jag när jag rider
på Paris , och längst till vänster är när jag typ
va 8 år , och dem två hästarna i mitten känner jag!
Solis <3 är till vänster , och Sötnos<3 Är till höger ;)
Haha gjorde bara ngt, för hade så tråkigt!
Och har ju BILDBRIST! Så därför tänkte
ja bjuda på två bilder iaf .. Och har tröttnat på
att blogga nue , så kmr bara att göra typ 3 inlägg/dag i typ
3 dagar , för jao e väldigt trött å så just nu !
Och sen blir dt kanske att man sover över hos mormor
o morfar, men vet inte , tror nog att ja hellre
vill sova hemma .. Även om vi typ måste göra om
allt för att ngn ska göra iordning våra golv ;/
Så får tänka hur ja ska gö senare!
Jajao .. Nu e ja typ trött , så somnar snart :(
Men ni får ha dt så bra, skriver om en väldigt lång
stund igen , hejdå / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Nej du får inte ta bort din blogg,den e redan bra men du kan göra den ännu bättre genom att lägga flera bilder på dig själv,gå några musik tips,tipsa om bra filmer som du tycker är bra,berätta något spännande du har vart med om kanske,gör coola inlägg genom paint.

Hämta inspiration av mig eller "wwww.gabby.blogg.se"

Skriv om kändisar,gå ut och fota på olika saker och lägg dom ut här på bloggen!



lite tips från mig hoppas att några av dom här tipsen hjälper dig att göra din blogg bättre,kommentera min blogg gärna också!

2012-02-12 @ 19:42:59
URL: http://thelifeaboutissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0