Blev ett kort inlägg, upptagen typ ;D

Hejj hejj :)
Tänkte bara skriva ett kort litet inlägg :)
Idag har ja inte gjort så mkt ? Typ först skola ?
Och dt va tvär soft :) Och sen ridning , också jätte
kul, fast synd för en tjej som gjorde en kullebytta
och for rakt över en häst :/ Jajao ... Nu ska
man typ gå in en snabbis å duscha!
Kolla på lite bloggar å sån vanlig skit ...
Sen ska jag typ plugga lite eng :)
Ska bara kolla igenom glosorna dt tar typ 5 min högst ?
Och sen ska jag lära mig en engelsk text utantill ? :)
Så dt klarar man på 30 min max *High five* !
Jajao ... Men ni får ha dt så bra :)
E lite upptagen typ nu xD Så kan tyvärr inte skriva
ett längre inlägg :( Men dt blev detta inlägget
elr inget .. Jajao ha dt gött !
Live your life / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0