Långt inlägg.. ?

Hej hej blöggen :) idag har jag firat min morfar :) han fyllde 66 år . Vilket inte e gammalt tkr jag? Känns som att han inte e en dag över 50 :) Älskar honom grymt mkt ! Han ställer alltid upp för oss när dt e ngt. Och han har dt där speciella :) därför önskar jag att jag blir som han när jag blir stor :) <3 jajao vi firade iaf med en tårta som syrran gjort, as god. Sedan kolla vi på Tv ,skrattade och jaao så öppnade morfar Sina paket , han fick en dedorant till Killar, ngn stekpanna och ngn sak till sin stekpanna om jAh minns rätt , och ngt mer :) Han ville egentligen inte ha ngt . Men dt fick han iaf för dt e han värd :) Jajao dt e la vad jAh gjort idag, nu ska jag va inne lite på min iPad. Sen ska jag kolla på tv :p typ d ? Men imon ska dt komma snö hörde jag , kul :) Då får man ringa till min andra syrra Nicole och fråga om hon vill komma hit å åka pulka :) Vart sjukt längesen man gjorde dt ? Och man lever bara en gång så man får passa på Nu när snön kmr :) jajao nu ska dt mysas ha dt gött iaf och följ min blogg varje dag / Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0