Långt inlägg ;) <3

Hej hej :)
Har nyss kommit hem ifrån ridningen ! <3 dt va as kul :) längtar tills nästa vecka .. Fast tyvärr kan inte va där då för ska va i skolan den tiden :/
Men vi ska byta hästar så kmr nog att
Få solis :) när jag kmr tbx om två veckor ! <3 längtar tills då :) har nyss tagit bort mina lösnaglar gött ! <3 ska snart till min mormor å fira ;) + ska till
Gamleby vecka 9. Så kmr att blogga innan ja åker ;) åå Gud längtar inte dit :( man ska sova över där i fem dagar . -.-" sen e vi lediga på måndagen sen iaf :) japp japp lämnade aldrig in min eng uppgift idag så ska ja gö dt imon ;)
Å så ska jag redovisa eng å sv nästa vecka :) så förbered engelskan eftersom att dt tar en vecka å rätta !
Så ska lämna in eng uppgiften imon och göra några saker ifrån steget :) men nu ska jag kolla på lite bloggar snabbt ;) bloggar mer när jag kmr hem ! :) Live your life / Melissa.<3

Ps: en ful bild på hur jag ser ut med
Min ris hjälm xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0