Lite bilder and so on ...<3

Hej hej :)
Tänkte blogga lite snabbt ifrån mamis data
å lägga över lite bilder :) Nu har iaf min kompis
fått länken till bloggen , som har
designen som jag vill ha :) Så hon ska
börja med den typ senare idag elr imon .. . ;D
Btw ... Förut när jag skulle logga in såg jag att dem
hade gjort om blogg.se :O Dt blev as coolt!<3
Älskar svart, så dt passar xD Så här ser dt ut nu, ist
för dt röda.<3



As snyggt ... Btw här kmr lite bilder jag hade
på mamis data ... :)












Jepp jepp dt va alla bilder jag inte har lagt
upp ngn annan gång :) Nu ska jag iaf stänga
av datan å typ vila .. Har fett ont i huvudet
idag igen ... :( Hoppas att dt går över
ngn gång , sj tror min mamma att dt
e för att jag dricker för lite , elr att jag börjar
få dålig syn .. Men tror inte att dt e ngt
av dt :P Jajao krya mig !! :*
Skriver mer sen , byeee lovers!!<3
Goodbyeee haters!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0