Livet e fan på topp :)

Ja rubriken säger allt, mor topp bra just nu :) man har fått sin Nya jacka, och min röda tröja med stjärnan på :) alla sakerna passade skit bra :) Så nu väntar man på att man får en ny magtröja och jajao min iPhone :) Dt e också skönt att man har lov, saknar skolan lite pytte bara ;) Jajao idag har ja hämtat ut mitt paket, köpt godis och chips :) och jajao Hört tre filmer, blev : Arthur (syrran valde ngn tecknas film?) , poolers pingviner Och Greta ? Ngn film med Hilary Duff :) så dem ska vi se och mysa med ikväll. Elr kanske efter maten ? Vi ska typ äta nu:) och nu ska ja typ kolla in Några bloggar och va inne lite på fb och spela som vanligt (À) jajao d va La typ dt ? Och jag köper godis ifrån triumf vid siba :P ngnstans ? Kmr ej ihåg va Dt heter men jajao ja vet ni bryr er inte men rekomenderar att gå dit, köpte två Påsar godis + en chips påse för 100:- bara ? Aja ha dt gött / Melissa<3 skulle egentligen vilket lägga ut bilder på min nya jacka och min tröja,men När man bloggar ifrån min iPad så går dt inte att lägga ut bilder ? :( aja ha dt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna Forsberg

Fin blogg du har melissa :D

2012-01-05 @ 17:55:46
URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0