Så trött på Sverige :'(

Hej hej :)
E så himla trött på Sverige !
Alltid tråkigt väder .. Inga mysiga
Drinkar :D elr några palmer :'(
Bara träd å träd .. Vill så gärna
Åka tbx till Thailand <3 var där
I februari 2011 å dt va jätte kul :)
As gött med alla shakar och alla
Fina djur å dt varma å fina vattnet !
Å inte på tala om alla djuren :)
Så mkt roligare än Sverige !!! Fast ska
Åka till Gran Canaria till hösten :)
Så då ska jag bli brun ! Ser typ
As vit ut så ska använda lite brons
Puder så man får lite färg:) å då menar
Jag lite ! Så att dt inte ens syns knappast ! Men haha jag gjorde typ två
Uppgifter i matten men dt va så tråkigt !
Å mamma va på dåligt humör and so on... Så får göra dt imon elr senare idag ! Ska även oxå bada snart ;) orkade inte att göra dt förut .. Men
Jepp Jepp kom inte på ngt mer å
Skriva än att min mormor fyller år
På torsdag så dt e kul för henne :)
Fyller sj år om en månad och en dag :)
Haha <3 å då vet jag att jag ska få ett
Armband å en ring.. Och Britney Spears perfym :) men zZzzZzz ...
Haha jag tror att jAh ska få en iPhone
Elr hoppas dt verkligen :) å att jag får
Den svarta tröjan jag skrivit om i ett
Inlägg :) men ni får ha dt bra !
Skriver mer sen innan wipeout typ ;)
Live your life / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0