5 sanningar om Melissa:

5 sanningar om Melissa : • Jag vill bli polis när jag blir stor elr jobba med djur. • hatar falska människor. • älskar musik ! • Älskar att sova och äta chips. • Älskar djur och kmr alltid göra. Finns massor av sanningar , men kmr inte på så mkt mer just nu . Men är det ngt särskilt ni vill veta / få svar på kan ni ba kommentera en fråga ? Precis som alltid kan ni fråga , svarar alltid på mina läsares frågor även om det inte är frågestund . Tack alla som rösta , äntligen blev det ett vinnande resultat . Men ett inlägg om min framtid kmr imon oxå så håll utkik . Kollat på Wallander och den va 7kt bra som vanligt . Lite tråkigt slut men annars va de Perfa , älskar polis filmer och deckare också (haha en till sanning) men nu ska jag iaf sov. Men vill ni Veta ngt speciellt fråga på. Nu ska jag sova ses imon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0