❤ Låååångt inlägg ...

Tjo ! Vart på @ stranden all day ! Jätte mysigt! Älskar att bada , seriöst å älskar de mutcho oxå ! Sorry för bad update men tog ej med mobilen då vi skulle till stranden ... Vart jätte kul förutom att folk glor på mig när jag kmr där med min bikini med Sverige flaggan på , haha ! Samt när jag å syrran skojar å pratar konstigt å gör konster och allt i vattnet ? Haha forever Young ! Följ mig på instagram , heter createdbymelissa
Kan ju inte lägga ut nya bilder på bloggen så kika in och följ min vardag där oxå där de kmr finnas bilder ;) nu blir de teve . Hörs imon ! Då planerna blir att se om ngn kan följa med in till stan , ses vi där ? Ska köpa en klänning som är mkt efter frågad på insta . Hm ... Berättar vart den är köpt när jag har den , så den inte tar slut . För de har hänt två gånger innan ... Aja hörs imon ! Btw så ska jag lägga in bilder i inläggen som kmr imon , så KEEP calm ! Och stanna här ;) vill du ha mer koll ? Följ mig via bloglovin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0