Dagen :

Vart ute och ätit på McDonalds , mys ! Sedan kollat skor lite runt om i Sverige , haha ! Hittade efter ett tag skor i min egen stil . Coola och snygga , passar till allt . Tyvärr blev de ingen sko jag Leta efter men den va VÄLDIGT DYR ! OMG hela 54 kr ? Haha , nä men billigt och bra . Antingen är skorna för små elr för stora. Och i detta läget både och . För liten framtill och för stor på sidorna och baktill. Har jätte smala fötter . Så får leta vidare men inte idag . Skönt väder , men kör på adidas byxor , en ljus jeans jacka och vitt linne . Classic och soft = soft och populärt ;) nu sitter jag iaf i bilen och skriver ett mobil inlägg ... Medans de andra handlar ... Ska åka hem nu och fixa med bloggen hörs later On ! + bilder på skorna kmr när jag kmr hem om ja inte glömmer av (hehe) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0