Inlägg om Hööks Kollektion 2012

I början hade Hööks bara tråkiga saker . Dvs naturella enfärgade kläder . Men dem har utvecklats under dessa år och måste bara klappa chefen för Hööks på axeln och säga att denna gången har de lyckats . Deras nya kollektion är så underbar med massa fina färger . Mest brunt, marin blå och svart . So classy . Det bästa är att det ser så lyxigt ut till ett bra pris . Så himla fina grejer de har i denna kollektionen asså , sjukt . På varenda sida jag bläddrade igenom av deras Katalog föll jag för något . So Classy , elegant , snyggt , lyxigt och så min stil . Lätt att om jag hade haft en häst hade jag satsat på brunt schabrak och massa brunt . Då det är så min färg . Brunt är så rent , snyggt och elegant . Bara av något tråkigt plagg förhöjer brunt plagget . Jag bläddrade och bläddrade och föll för några saker som jag ska köpa . En jacka , ett pannband och så va det ngt mer . Glömmer av allt för det va så sjukt många fina grejer . Bra jobbat säger jag till er på Hööks . Ja tycker att ni också borde kolla in på hooks.se är säker att ni alla kmr hitta ngt i er smak om inte fler saker . Haha det kmr bli dyrt för era föräldrar för ni kmr vilja ha allt . Jag ska iaf åka in till Hööks senare och kolla lite saker jag blev intresserad av och kolla hur de sitter / ser ut i verkligheten . Tack för en underbar kollektion Hööks !


Kommentarer
Postat av: Annie

Vart ligger hööks butiken?

2012-07-27 @ 13:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0