Live inlägg direkt från stranden

Helt slut men vi har haft galet kul . Och MASSA skratt och go mat . Jag och morfar satt i en kanot och mormor och mamma i den andra . Jag lärde dem lite hur man använde årorna mm. Sedan åkte vi runt hela ån för att dem inte kunde styra . Och sedan la vi ankar i en liten sten vik . Och åt pasta sallad och melon . Mormor och morfar ville bada så fick hålla i dem så de inte ramlade . Vart nära på det flera gånger då de va hala och vassa . Men allt gick bra . Och sedan paddla vi iland då mormor sa att hon inte orkade paddla mer . Men tydligen så orkade hon sedan så mamma och hon åkte ut igen medans jag och morfar redan hade åkt i land . Sedan när dem kom tillbaks efter en halv timme åkte jag och mamma ut . Det va jätte jobbigt då de va massa vågor ? Men skönt att träna musklerna . Nu sitter vi iaf på en bro och myser i det goa vädret. Sedan ska vi åka och handla och sen bär det av hem till landet . Mer update sen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0