Min dag i en lång text :

Mormor och morfar hämta mig 13:15 . Vi åkte ut till Kållered och gick in och kollad på kgallerian . Gick in till en mysig liten butik och hittade världens snyggaste lakan !! Så Melissa style så det skriker om det ?! Vitt med stjärnor är så hett i år så det fick bli min namnsdags present , vart ett bra pris också från 399 :- till *** :- . Efter det gick vi ut och gick i över 1 timme och jag hittade en massa söta små bebis grodor som hoppade i gräset och mormor bar upp en groda . När vi skulle gå tillbaks till bilen fann vi en man som hade ramlat när han skulle sätta sig på kanten . Men mormor och morfar hjälpte honom upp och ingen blev skadad . Sedan gick vi in och handlade lite och jag köpte min favvo dricka trocadero . Nu är jag iaf hemma hos mormor och morfar och ska äta här . Sedan ska jag hem . Hörs later On! Bilder : på en bebis groda , mitt nya lakan ( med stjärnorna på ) och en godis påse som mormor köpte åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0