Min långa dag !

Min dag : Vaknade klockan 12. Mamma väckte mig och jag steg upp och bloggade. Sedan åt frukost. Vid kvart över 13 va vi ute och hämtade mormor . Sedan bar det ut mot Varberg . Vi blev hungriga och bestämde att vi skulle äta på restaurang. Vi gick runt hela staden och det tog en timme . På Alla restauranger vi hade vart inne i hade alla likadana menyer ? Hm .. Tråkigt ... Så till slut efter att ha gått runt i den konstiga stan med cyklister som vart helt galna ?? Så vi åt på en mysig restaurang . Seriöst ALLA var galna i den stan och Antar att det var för att folk visste att jag var där och letade efter mig så de kunde prata med mig (haha).Sedan gick vi till ett hav i närheten och det var jätte konstigt vatten? Så vi gick tillbaks ? Och åkte till ett annat hav. Mormor ville inte bada och jag ville inte bada själv. Så vi gick bara i vattnet och började gå där och fota . Och nu har vi nyss fikat och åt en jätte go choklad ! Plopp - Kärlek. MUMS ! Nu är vi på väg hem efter en hel dag ute i det Goa varma vädret och alla folk som glor (Yey) , svarar på this or that frågorna imon Bye bye !


Kommentarer
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

Hahaha, ser mina föräldrar på näst sista bilden tror jag, vilket betyder att vi var nära varandra ;) + Att då var jag nog i vattnet, kanske såg mig? Jag hade gult cyklop/syklop eller hur det stavas xD

2012-07-25 @ 09:32:25
URL: http://ponnieflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0