Onsdag :

God morgon allihopa! Appen sega som vanligt så nu äntligen kom jag in . Idag blir det som sagt shopping och att äta go jordgubbs tårta som står på schemat . 7kt egentligen hur mkt kul jag ska göra här uppe ? Bada , äta och shoppa = livet ? Yes yes . Imon vet jag inte vad som händer men det återkommer jag med senare . Nu har jag nyss vaknat och ska äta frukost , sedan vid 13- tiden ska vi ut . Så blir nog teve tills tiden kmr . Måste vakna , återkommer med ett inlägg later On ... Bild : Känslan när man får massa sådanna här kommentarer till sin instagram @ createdbymelissa


Kommentarer
Postat av: bella och frida

Nu följer vi dig, så följer du oss nu eller??
vi blev 67 följaren :)

2012-07-18 @ 10:21:10
URL: http://fridabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0