SVENSK SOMMAR:

Jobbade på brännan och låg ba och sola i över 1 timme . Verkar äntligen ha gett resultat. Fått en mer matt brun yta , så är riktigt nöjd . Ska tydligen bli fint väder imon också. Så TAGGA stranden imon också. Hoppas bara att det inte blåser lika mkt som idag , frös några stunder. Och är det ingen vind så blir det varmare och det = en bättre bränna , me like ! Nu blir det iaf att va social på facebook och lite annat.. Sedan ikväll blir det film och mys. (Kanske) då jag åt 5 potioner sallad , haha . Men vadå ? Man blir ju inte mätt på sånt ? Haha aja , ni hör ju vilka stora problem jag har ? Haha ) Hörs sen ! Btw pratade ju om tjejerna som kom fram å pratade med mig i inlägget before this. 7kt trevligt. Så ser ni mig får ni gärna komma fram å prata , om det är ngt ni vill fråga om osv osv ..
 

Kommentarer
Postat av: Jonna Kindberg

Sv. Tack för kommentaren. Jag följer dig nu via blogglovin! Glömde kolla siffran...(a) Snenil som man är ;) Hoppas du följer tillbaka, kraaam! :)

2012-07-21 @ 20:08:29
URL: http://teamothello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0