Till er ! <3

Ska vara sol resten av helgen , wie ! TAGGA TAGGA ! Blir stranden hela helgen . Ska försöka sola så mkt som möjligt nu ( man får passa på , här i sverige är det Sverige klimat och de = always regn ) ja ni vet ju själva ! ;) Bild : Tack tjejer som stod upp för mig på instagram . Betydde så 7kt mkt ! Så följ dessa två söta tjejer ! Själv heter jag createdbymelissa för er som har instagram och vill se bilder som inte kmr upp på bloggen . Nu blir det teve sen natti ! Har inget å skriva så bättre att vi ses imon? PUSS PÅ ER ! <3 Btw "bråket" handla om att hon tyckte att jag la upp för mkt ego bilder ? Haha OMG ... Det gör jag inte ? Och dessutom behöver hon Inte följa mig om hon ska klaga ? Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0