Tips :

Hej alla läsare nu ska jag gå och lägga mig så natti natti men tänkte tipsa om ett ögonfransserum från wet n Wild . GRYM ! Är den finns bara att beskriva med det ordet ;) har använt den i 1 månad och har redan långa fransar , otroligt nöjd ! Tipsar er otroligt mkt finns på internet och säkert ngn annanstans ? Ska be mamma köpa fler billigt och bra istället för xlash som nog är bra men dyr ! Så ett billigt tips . Vill oxå tipsa om iPhone 4S (alla har säkert iPhone men ändå) känner att allt är 7kt GRYMT ! Känner mig glad att jag kan ha med allt i min mobil ? Oh sen är den snygg ju oxå ! Och 4S har bästa kameran ? Bättre bilder än en system kamera Tkr jag ? Så tipsar er att köpa den ... Men hörs imon och hoppas ni läste mina tips ! Headern + allt nytt kmr på fredag ngn tid under dagen då jag kmr hem , puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0