❤ choklaaaad !

At Home och har köpt lite jordgubbs choklad ja ska tjocka mig med !! <3
Veckans planer :
Måndag : check , mission complete !
Plugga till mitt tal , och softa .
Tisdag : plugga , försöka att klara av att ens vara i skolan xD nä skoja... Men typ softa på livet och vänta tills dan e slut ?
Onsdag : Ledig :) och Sveriges nationaldag , så sticker ut med familjen och grillar , mys ? Tar med min iPhone som får stå för uppdate ;)
Torsdag : Ridning ! Hoppas ja får Grand ! <3 och ska fråga lite frågor till några där då va !
Fredag : Åka och bada med Nicole
Och hela helgen ska ja softa , sova och hoppas på fint väder så man kan sola ? Åka ner å ha picknick vid havet elr ngt ? Få se om ngn kan Gö ngt ngn dag ? ;)
Nu blir de mys med choklad ! Sedan mer update ? Vad Tkr ni om min frågestund och videorna när vi hoppar ? Gillar ni dem så kmr fler :) kommentera gärna , hörs ! Ba lite True teenage posts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0