❤ Du känner inte mig ...

Mitt liv har vart up and Down .. Men jag har varit stark och det är den riktiga Melissa . Alla hate kommentarer raderas och rinner helt av mig , för
Om de ej kan stå för va de skriver och kommenterar så behöver ja ej ta för mig ? Right ? Och senså brukar ju de inte riktigt ha rätt bedömning av mig heller ? Jag är en snäll person , min förebild är Nellie B . Jag skriver va ja vill , och är mig själv . Älskar min familj och står för va ja skriver , peace ;) nu kan ni bedöma om ja verkligen är den där "taskiga personen" som ni inte ens känner . Anyway :) längtar sjukt till grillningen imon , ridningen på torsdag och simning med Nicole på fredag ! Kmr bli grymt :) flera frågade vart mitt linne kmr ifrån och det avslöjar jag såklart för mina bästa läsare , den är från ginatricot ofc , bästa kläderna där elr Say whuut ? Dagen i skolan har gått bra :) är ledig på tisdag och jao Iam back ! Skriver mer sen , nu spela och plugga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0