❤ EM Dansen 2012

Bara för att jag är så snäll och gör allt för mina läsare lägger jag ut en video på min "EM dans" låter syrran filma imon innan vi drar till stranden ? Låter bra huh ;) längesedan ni fick se mig själv och inte ngn häst oxå ! Men de e kul de med :) ska absolut se till att göra fler video bloggar ? Men e lite trött på youtube just nu ;) ska kanske skaffa videofyme elr va de heter ? Nu kollar ja iaf på teve , en av mina favvosar ? Mamma ska oxå hämta ut paketet med min tröja i , love ! <3 skriver mer sen !
Glöm ej att kommentera !


Kommentarer
Postat av: Lena

Jao du borde verkligen lägga ut fler video inlägg ? Och kan du lägga upp en bild på tröjan ? ;)

2012-06-08 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0