♥ Fanbilder

♥God morgon!

Idag gäller det att grilla senare innan elr efter syrran
har vart på stallet och ridit å lite så .. Skönt anyway med
sovmorgon ? :) Såg att några kommenterat att dem gillar
mina videoklipp när vi rider och vill ha fler . Ja jag kan absolut
fixa fler, är de dem med elr utan musik ni gillar ? Helst föredrar
jag dem med :D Men kommentera hur ni tkr ! Så ska jag be
morfar följa med imorgon , (om han har tid) och filma lite.
Fast då är de inte säkert att ja har Grand :( Men hoppas
de <3 Jao .. Tar med mig iPhone så ja kan uppdatera under
kvällen ? Mys ? Ska ni måla ngn sverige flagga i ansiktet ?
Jag gjorde alltid de när ja va liten och nu kan de va lite
"töntigt" men jag kanske ska göra ett jätte litet hjärta vid
ögat med sverige flaggan i , snyggt ? ;) Haha får se .
Nu blir de iaf frukost och göra iordning mig .. ?



Gör en fanbild med mig , använd din fantasi ! Skicka till :
[email protected] följt av ditt namn (bloggadress)
Alla fanbilder visas i bloggen och du får en länk om du har
ngn blogg . Enkelt och kul, använd fantasin och skicka till mig, lycka till ! :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Jättefin blogg! <3

2012-06-06 @ 12:35:04
URL: http://ponnybrudern.blogg.se/
Postat av: adina

vilka bilder får man använda?



kram!<3

2012-06-06 @ 13:14:23
URL: http://adinanatalia.devote.se
Postat av: Jonna

sv: Vi kan göra ett bloglovin byte om du viss isåfall ^^,

2012-06-06 @ 13:44:48
URL: http://narbonne.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Skulle gärna göra en men jag vet inte hur man gör...

Din blogg äger verkligen ut alla andra! tror att den kmmer bli lika stor som nellies i framtiden. jag läser alla de där vanliga bloggarna också typ nellis, linn olsson o ponnysanningen, men jag måste erkänna att din blogg e såå sjukt mkt bättre än dom alla! <3 har nästan slutat läsa de andra bloggarna för de är så dåliga jämfört med din!

Puss och kram!

2012-06-06 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0