❤ God morgon !

God morgon !
Just nu uppe på landet och har knappt kunnat sova under hela natten för att jag tog på mig ett par skor igår och så tryckte de nog hårt mot min tå elr ngt så har jätte ont där nu . Och det har bultat hela natten av värk . Fick sova 4 timmar iaf , och kan knappt gå idag så blir att köpa Alvedon brus och dricka och hoppas att de lägger sig ? Idag ska vara en rolig dag med jordgubbar och tårta! Skulle blivit på bättre humör med ngn kommentar där det står : krya ! Elr ngt , hörs snart iaf ska hitta på ngt å göra tills jag kan kolla på teve Puss å hej !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Följer dig via bloglovin ;) följa mig? :)

2012-06-23 @ 11:05:24
URL: http://entrappahogre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0