❤ Godmorgon Tisdag

God morgon !
True Shit när man sover så försvinner alla problem . Glömt allt som var . Ska gå vidare och va mig själv och aldrig ändra mig ;) mitt motto, idag är de vanlig skol dag , måste plugga kurs ...
Och sen vänta tills klockan är 14 så ja
Får åka hem :) här väntar de mys all day , får se om vi kan kolla på ngt ?
Och jao ba umgås typ ? Sedan lite grejer i kurs vid 18 tiden . Och ledig imon på Sveriges nationaldag ! :D
Så blir grillning all day med familjen som
Ja älskar mest , kan ej bli bättre än de och få sova mums :D skriver mer i skolan elr när ja kmr hem ! Hoppas ja slipper all Shit ... Venne Hur jag ska redovisa muntligt ? Men får smsa och får se ? Ses sen ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0