❤ Hur det är att vara Melissa Dagestam

Hur det är att vara Melissa Dagestam ?
Jo det finns förstås för- och nackdelar.
Jag har en grymt stor press på mig i skolan , med alla redovisningar och allt som ska göras inför sommarlovet . Jag har vänner som är grymma ! Men även vissa som snackar skit bakom min rygg ? Och så är det bara , thats à girl thing ? Går inte att komma ifrån ? Synd att det verkligen berör dem som jag älskade mest av mina vänner.. Men känner att de som hände då har jag tagit tag i och nu är de löst vi är bra vänner och yada yada . Måste träffa henne mkt till sommarn för vi har glidit isär sedan hon börja umgås med några jag Tkr lite mindre om. Som sagt så blir jag sjukt stressad av skolan ? Och det var nog det som fick mig att svimma av . Var nog dags nu . Måste redovisa " det är de enda citatet jag har i huvudet ? Massa creed till min mamma som står upp för mig och hjälper mig att fortsätta uppåt även om jag ligger efter . Och absolut stöttar resten av min familj mig oxå och jag får göra det jag älskar , att rida . Så tack för att ni finns där för mig älskar er och alla mina grymma vänner ! <3 det bästa med att vara mig är att få gå i ridskola göra det jag älskar mest , ha grymma kompisar ? Synd att folk snackar Shit men händer alla ? Har världens bästa familj som alltid stöttar mig , och att känna att man älskar livet ibland är en underbar känsla ? Kmr bli så AWESOME till sommaren kommer träffa alla underbara , åka till Skåne , Legoland , äta glass , sova och bara leva livet och bada och sola ? Det är det bästa med Melissa Dagestam , och nu vet ni mer om mig . Vem är du ?

Ps : love my familj och friends ni betyder mest ! <3 tack för att ni finns ! Och alltid står upp för mig , love !


Kommentarer
Postat av: You know

Tööööööööööööööööönt......... ~.~

2013-05-04 @ 12:42:22
Postat av: Anonym

Du sa aldrig att du hade blogg bobo

2014-12-13 @ 20:12:12
Postat av: that one dude

Du sa aldrig att du hade blogg bobo nåt mer du håller hemligt

2014-12-13 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0