I love my life ! <3

Älskar verkligen livet , seriöst. Visst jag är inte känd , nah ? Jag har ingen egen häst, nah ? Men jag kan höra, läsa , känna och se allt ? Jag fick ett sött utseende, visst jag är inte världens snyggaste chey men jah ser iaf okej/fin ut? (haha jag har bra självförtroende) Jag har världens bästa familj, seriöst. Dem stöttar mig alltid och gör mig always happy ?  Mina vänner ska vi inte tala om ? De ställer alltid upp för mig och jag älskar dem ! Men sen finns de folk som snackar skit bakom min rygg och yada yada .. ? But thats a girl thing ? Så går inte att komma ifrån, right ? Men på något sätt älskar jag livet ändå, för att jag får vara mig ! Idag på schemat står det :
- Bada !! <3
- Åka hem vid 15.00 och göra iordning sig för stallet
- Åka till stallet 15:30, va i stallet . Tror vi har gympkhana wiho ....
- 17:00 åka hem och svara på frågesstunden åt er !
- Sedan kanske jag går på en sak senare!
Frågestunden är inte över förräns klockan slår 18:00 ? Så kommentera nu en massa frågor i inlägget som heter:
<3 frågestund <3 Nu ska jag äta frukost sedan bär de av till stranden , mys ! Skriver mer sen , puss och hej ! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0