♥ Kommentera !

♥Tjo !
Håller på att ladda upp filmen när jag och XL skrittar , inte så kul
men alltid ngt ;) Lägg märke till att han är dressyr häst ? För det ser
man långa vägar! Haha som en liten hyllning till EM 2012 som börjar
imon (som ja ska följa) så tänkte jag spela in en liten dans video elr ngt ?
Vad tkr ni om det ? ;) Kommentera om ni vill ha så fixar ja det imon
elr på lördag ! Planerna är iaf att softa igenom hela fredagen och
skolan och va fett social och awesome ? Sedan åker jag och Nicole ut till
stranden och badar, mys ? :) Sedan åker jag till landet från lördag - söndag
med morfar och vi ska kolla på EM och lite så ! (så därför kanske de inte blir
ngn update, elr jao om inte internetet fungerar? Annars får ni massa bilder
och inlägg de dagarna?). Glöm inte att kommentera så ses vi sen !
LÄGGER UT VIDEON SÅ FORT DEN E KLAR , SES SNART !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0