❤ Landet imon

Blev ju tyvärr ingen dans video men ska prova mina nya knep på torsdag. Ska be morfar filma oss och fota oss ! Behöver nya bilder på mig och Grand till min nya header :) imon åker jag som sagt till landet . Ska ta med mig min iPhone . Men blir de ej ngn uppdatering är det för att jag ej har internet ! Men Isåfall uppdaterar jag mkt på söndagen om vad vi gjort å så + bilder ! Nu blir de teve sen läggdags. Soft fredag helt enkelt på stallet . Nicole sover över och åker hem tidigt imon . Och ja stänger bloggen för idag så ses imon ! :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej igen ? Jag längtar till att få se din nya header ? Och snälla lägg ut videon på dig när du dansar EM dansen ? Skulle verkligen vilja se den jao ? Bloggen blir bara bättre och bättre <3

2012-06-08 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0